Načítám data...

Aukro - Průvodce úspěšným prodejemAukro - Průvodce úspěšným prodejem

Manažer prodeje

Manažer prodeje slouží především ke správě transakcí a vyřizování objednávek. Pomůže vám udržet si neustálý přehled o průběhu transakce v každé její fázi. Od vystavení předmětu až po udělení komentáře za dokončenou transakci.
 

Jedná se o rozšíření sekce Moje Aukro, které uvítají hlavně středně velcí prodejci, kteří nechtějí investovat do sofistikovaných a nákladných systémů. Manažer vám dokáže značně usnadnit práci s objednávkami.

Zkvalitněte váš prodej za pouhou 1 Kč měsíčně
 

Manažer prodeje vám umožní:

      • spravovat více uživatelských účtů (pokud máte),
      • vystavovat nabídky,
      • spravovat nabídky (seskupovat transakce od jednoho kupujícího, provádět související činnosti při vyřizování objednávek = automatické odesílání emailových zpráv, udělování komentářů, přesun mezi složkami),
      • tisknout adresní štítky,
      • vytvářet sklad pomocí šablon, jejich zásoby a řízení skladové dostupnosti,
      • exportovat transakce do CSV či XML,
      • exportovat/importovat produkty z/do CSV či XML,
      • importovat produtky prostřednictvím XML z Heuréky.


Chci objednat



Potřebujete poradit?Zavolejte na infolinku 573 775 775 nebo použijte on-line kontaktní formulář