Načítám data...

Aukro - Průvodce úspěšným prodejemAukro - Průvodce úspěšným prodejem

Jak funguje AukroPoint?

Podání zásilek na pobočku

  1. Přes webové rozhraní Uloženka.cz zadáte hromadné podaní (obdobně jako u České pošty), které bude obsahovat:číslo objednávkykontaktní údaje zákazníka: jméno, příjmení, telefon, e-mailvýši případné dobírky a měna (pobočka v Bratislavě vydává zásilky v EUR)na které pobočce máme zásilku vydat

    TIP: Naše aplikace podporuje také hromadný import zásilek prostřednictvím csv souborů.
     

  2. Na základě elektronického podání vám systém Uloženka.cz vygeneruje podací arch a štítky, kterými označíte vaše zásilky. Poté je třeba dodat všechny zásilky na jednu z našich poboček a to buď osobně, nebo zaslat jako jeden velký balík, který obsahuje všechny zásilky.

  3. Na podací pobočce jsou zásilky roztříděny a uloženy do ochranných plastových boxů.
    Zásilky určené k výdeji na podací pobočce jsou připravené k vyzvednutí tentýž den, na ostatních pobočkách nejpozději následující pracovní den. Rozvoz mezi pobočkami je zdarma, včetně převozu zásilek na bratislavskou pobočku.

Vyzvednutí zásilky zákazníkem

  1. Zákazník je informován SMS zprávou a emailem o tom, že jeho zásilka je připravena k převzetí po dobu 10 dnů.
     
  2. Zákazník si může zásilku vyzvednout na základě čísla objednávky. Pokud byla zásilka placená předem, vyžadujeme předložení dokladu totožnosti. Nabízíme také možnost vydání zásilky tzv. „na heslo", kdy nepožadujeme žádný doklad od zákazníka, ale pouze heslo, na jehož základě zásilku vydáme. Zákazník při převzetí také podepisuje protokol o převzetí zásilky.
     
  3. V případě, že je zásilka na dobírku, je zákazníkovi vydána po jejím uhrazení v hotovosti.

Výplata dobírek

Vybrané dobírky zašleme na váš bankovní účet za předešlý týden (tj. Po-Pá) vždy následující pracovní den. Součástí platby je i příloha s rozpisem jednotlivých dobírek. Vybrané dobírky vám můžeme posílat jako jednu hromadnou platbu anebo po jednotlivých položkách. O stavu zásilek se můžete kdykoliv informovat přes webové rozhraní Uloženka.cz, které je on-line propojené s pobočkami.
 

Evidence, sledování a historie zásilek, fakturace

  1. V online systému Uloženka.cz máte k dispozici kompletní přehled o všech vašich zásilkách, vždy máte možnost on-line ověřit, zda již byla vaše zásilka vyzvednuta, nebo v jakém stavu se právě nachází. Tuto možnost mají i vaši zákazníci, kteří po zadání svého jména, příjmení a čísla objednávky na stránkách Uloženka.cz mohou také sledovat stav své objednávky.

  2. Fakturace probíhá 1x měsíčně, se splatností 14 dní a platbou bankovním převodem, pokud ve smlouvě nebude uvedeno jinak.

Výdejní a podací místa

B

  • Pobočka Brno - Václavská 237/6, PSČ 602 00
  • Pobočka Brno - Černopolní 54/245, PSČ 613 00

Č

  • Pobočka České Budějovice - Novohradská 736/36, PSČ 370 01

H

  • Pobočka Hradec Králové - Pražská 293/12, Hradec Králové, PSČ 500 04

L

  • Pobočka Liberec - Sousedská 599, Liberec, PSČ 460 01

O

  • Pobočka Ostrava - 28.října 1422/299, PSČ 709 00
  • Pobočka Olomouc - Myslbekova 429/9, Olomouc – Nové Sady, PSČ 779 00

P

  • Pobočka Plzeň - Tovární 280/7, PSČ 310 00
  • Pobočka Praha 1 - Na Poříčí 23, Praha 1, PSČ 111 29
  • Pobočka Praha 4 - 5. května 1109/63, Praha 4, PSČ 140 00
  • Pobočka Praha 7 - Argentinská 286/38, Praha 7 - Holešovice, PSČ 170 00
  • Pobočka Praha 9 - Kolbenova 931/40b, Praha 9, PSČ 190 00 

R

  • Pobočka Rudná u Prahy - Masarykova 105/47, Rudná u Prahy, PSČ 252 19

Ú

  • Pobočka Ústí nad Labem - Dlouhá 1/12, Ústí nad Labem, PSČ 400 01

Z

  • Pobočka Zlín - J. A. Bati 5645 (Budova 51), Zlín, PSČ 760 01


Potřebujete poradit?Zavolejte na infolinku 573 775 775 nebo použijte on-line kontaktní formulář